Vragen over de factuur
<
Factuur dubbel ontvangen
Op 23 september jl. is er tijdens onze facturatieronde iets misgegaan. Door technische oorzaken zijn er helaas ook (opnieuw) facturen gestuurd naar leden die al eerder deze factuur hadden ontvangen, vaak al betaald hadden of inmiddels hadden opgezegd.
Natuurlijk hoeft u uw factuur maar eenmaal te betalen. Had u dat al gedaan, dan hoeft u dat niet nogmaals te doen.
Heeft u dubbel betaald? Dan boeken wij het geld naar u terug.
Facturatie seizoen 2024-2025
Het beste is om contact op te nemen met Senia via info@senia.nl.
Let op: In verband met de zomervakantie is ons kantoor gesloten van 22 juli t/m 9 augustus. In die periode zullen we uw bericht niet beantwoorden. Vanaf dinsdag 13 augustus zijn we weer bereikbaar binnen onze reguliere openingstijden en zullen we uw mail zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Als lid van Senia ontvang je jaarlijks een factuur. Heb je nog niet de keuze doorgegeven voor het nieuwe seizoen, dan kun je dat als groep nog steeds doen. Er zijn maximaal 7 lees- of luisterwijzers inbegrepen in het reguliere abonnement en maximaal 4 als u nog een klein abonnement hebt. Weet je niet hoe je de keuze kunt doorgeven? De contactpersoon van jullie lees-of luisterclub kan dan contact opnemen met keuze@senia.nl.
Let op: Het niet doorgeven van de keuzes staat niet gelijk aan het opzeggen van het abonnement. Het opzeggen van je abonnement doe je via MijnSenia.
Als de contactpersoon van jullie leesclub de titels voor 15 juni aan onze administratie heeft doorgegeven, ontvangen alle leden de lees- of luisterwijzers uiterlijk eind augustus in hun brievenbus.
De factuur voor het Senia lidmaatschap ontvangen leden jaarlijks in juli / augustus in hun mailbox. Niet iedereen ontvangt de factuur op hetzelfde moment. Dit heeft te maken met het administratieve proces.
Nieuwe leden ontvangen de factuur drie weken na aanmelding in hun brievenbus, samen met de lees- of luisterwijzers.
Bij de e-mail die je hebt ontvangen zit een bijlage, een PDF. Dat is de factuur. Daarop staat het bedrag en het rekeningnummer.
Vermeld bij de betaling wel altijd het factuurnummer.
We hebben onze tarieven voor seizoen 2024-2025 aangepast en in april aan alle gecommuniceerd bij het versturen van de keuzelijsten en voor 1 mei op onze website gepubliceerd. Daar vindt u alle actuele tarieven. Helaas was een prijsstijging onvermijdelijk. Hoewel we grotendeels met vrijwilligers werken, zijn onze vaste kosten enorm gestegen. Om onze dienstverlening voort te kunnen zetten moesten we een deel van deze kosten doorberekenen. We begrijpen dat dat voor u vervelend is en hopen dat u desondanks geniet van de deelname aan uw club.
Stuur een e-mail aan financien@senia.nl met daarin het factuur- en debiteurnummer en de datum waarop je hebt overgemaakt.
Doordat de facturen automatisch zijn gegenereerd en klaargezet, maar niet allemaal op dezelfde dag zijn verzonden kan hierin een afwijking zijn opgetreden. Je kunt als uiterste betaaldatum daarom 2 weken na de datum van de e-mail aanhouden. In vrijwel alle gevallen betekent dit dat we je verzoeken voor 31 juli 2024 te betalen.
Als je adresgegevens niet juist of gewijzigd zijn, kun je deze zelf wijzigingen op MijnSenia.
In andere gevallen kun je contact opnemen met info@senia.nl. Na onze vakantie nemen we contact met je op.
Let op: In verband met de zomervakantie is ons kantoor gesloten van 22 juli t/m 9 augustus. In die periode zullen we uw bericht niet beantwoorden. Vanaf dinsdag 13 augustus zijn we weer bereikbaar binnen onze reguliere openingstijden en zullen we uw mail zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Mijn vraag staat er niet tussen
Neem contact met ons op per e-mail info@senia.nl of telefoon 0570-562656 (bereikbaar di, wo en do van 9.00 uur tot 17.00 uur).